hanya aku tau kisah aku dan hidupku . korang taktau just shut up ur mouth !

31 March 2011

movie time :)

wow wow !! today is the time for lepak-2 . haha . japgy cheq nak pi mandi then pakai baju then pakai sua then pakai tudung then kua . pas da kua uma , cheq nak pi beli sua baru lu . and then cheq nak pi bank , nak beli pin untuk politeknik . and then nak pi tgk anak buah cheq sat , and then nak kua pi tgk wayang . wah !!!!!! bape banyak and then daaaaaaa ???? hakhak :) oke . now nak cakap pulak , malam td an pegi kota dam ngan ma , kak and sahabatku , julie nme die . akceli bukan nak cter psal tuh . nak cter yg mlm td aku mntak kat ma nak bli jam , but ttbe aku t'pk lak , between aku nak bli jam , sua , tdg , baju or kasot ??? hurmmm . sdg b'pk , aku cakap kat ma . adik nak bli sua la . sua adik da buruk . tp dalam hati cakap nak jam jugak ! lantas dgn iman yg kuat aku membantah , ko nie tamak la tikah ! bli la satu-2 . atoyyyy . hakhak . dat's y la arini nak g bli sua yg hrga 50 hengget tuh . murah jer . hehe . puas aty aku . akhirnye dpt jugak bli sua baru . syg ma larh ! <3


:)

No comments:

Post a Comment